Alla inlägg under augusti 2008

Av Hannah - 23 augusti 2008 14:25

Jag trodde jag skulle få en liten semester mellan jobbandet och skolstarten, ladda batterierna och samla tankarna, men åh nej! Jag tror aldrig att jag har haft så här mycket att göra på så kort tid. Varje dag har jag flängt runt som en galning och uträttat ärenden både till höger och till vänster.

Men nu (äntligen) fäller jag ner pungen och landar (ursäkta mitt fina och inte speciellt så passande språk)! Eagleeee!

Nu kan jag, med ett huvud väldigt högt upp, ärligt säga att jag är redo! Redo för "80"-års festen ikväll, dopet i morgon och skolan på måndag!! Lättnad, det ska ni veta! Jag trodde aldrig jag skulle hinna med allting och då har jag till och med hunnit hjälpa syster med saker. Fan. Jag rockar stort! Hah.


Ibland kan man inte, men man gör det ändå.

Av Hannah - 22 augusti 2008 09:37

Concerns about the world getting warmer. People thought that they were just being rewarded for treating others as they'd like to be treated,
for obeying stop signs and curing diseases, for mailing letters with the address of the sender. Now we can swim any day in November.

Dop

Av Hannah - 21 augusti 2008 10:29

Annas lilla pojke Elias ska döpas på söndag och jag ska bli gudmor. Även kallat "fadder" nu för tiden, men visst låter väl gudmor finare? Hihi. Jag känner mig rent ut sagt hedrad! Jag vet att nu för tiden tar man inte detta på så fullt allvar längre.. iallafall alla jag har pratat med har endast ryckt på axlarna och sagt "Hm.. jaha", men jag tar detta på det fullaste allvaret. Jag tycker att det är nånting väldigt speciellt. Anna vill ha MIG som gudmor.. det är ju inte varje dag man blir erbjuden nånting sånt. Så jag är överlycklig!

Nu har Elias börjat skratta och le också och varje gång han gör det smälter mitt hjärta en aning. Han är så underbart söt.. finns ingen sötare!


Och Anna, passa dig. När han börjar krypa är han min! Mohaha.

Ovido - Quiz & Flashcards