Alla inlägg under september 2009

Av Hannah - 21 september 2009 09:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Hannah - 15 september 2009 21:28

Usch vad jag är tråkig när jag ingenting skriver här. Eller hur? Haha.

Det är ganska mycket nu när skolan har dragit igång igen. Läxor, läsa texter och imorn kommer det även ett matteprov som jag gruvar mig lite för. Grafer är inte min starka sida, uschiamej. Men men.. det ska nog ordna sig för det känns som att jag kan det mesta och jag har tre timmar på mig så. Hah.

Vad har annars hänt i mitt liv då? Hms. Jag har köpt en digitalkamera (ingen värsting kan jag meddela på en gång för 1: jag skiter icket pengar. 2: det är inte kameran som gör fotografen 3: jag är nöjd med en bild som har bra skärpa och ett bra ljus). Jag är helkär i den. Så det har jag roat mig med, tagit massa kort på allt och inget.

   Ja just ja! Vi har ju haft besök ifrån Spanien också och det var riktigt trevligt. Det hände ganska mycket på två veckor så det är svårt att dra i stora drag, men det var intressant och skoj.

Nej, nu är det nog för ikväll. Ska dyka tillbaka ner i matteboken.. y = 100-5x och det där.

Ovido - Quiz & Flashcards