Alla inlägg under juli 2008

Av Hannah - 18 juli 2008 08:55

Helgen fick mig att vakna upp. Att vakna upp och inse allt som man aldrig vill inse är väl ingenting man önskar egentligen? Eller är det just det man gör..

Detta är någonting jag inte längre kan fly ifrån utan någonting jag måste ta tag i, men hur tar man tag i saker som man inte vill göra för att det gör för ont? Det kommer att bli en hel del självplågeri fram över.


Så dök du upp där från ingenstans. Jag har inte tänkt på dig mycket alls, om jag ska vara ärlig men nu var du bara där så stark och minnena flödade förbi i mitt huvud. Onda bilder av både dig och mig. Hur kunde vi vara på det där sättet förr? Jag vet att jag har förändrats och jag vill tro att alla kan förändras.

Ber om förlåtelse och du, grattis.


Vissa saker förändras aldrig, men vissa saker förändrar allt.

Av Hannah - 15 juli 2008 09:39

Faktiskt så mycket så jag inte vet vart jag ska börja. Hm.

Sambon och jag har iallafall köpt trall och utemöbler som vi har satt på takterassen och det blev jätte fint. Har även beställt en soffa och jag vill att den ska komma nu, men den som väntar på nånting gott..  

    Började jobba igår igen, men idag och imorn är jag ledig. Kring jobbandet känns det bra nu faktiskt, har koll på det mesta. Beställningarna är någonting som känns lite tungt, men jag ska nog inte tänka så mycket på det för allt löser sig.

    Nu måste jag ta tag i några ärenden, jag får återkomma. 


Skymtar solen

Ovido - Quiz & Flashcards