Alla inlägg under juni 2012

Av Hannah - 30 juni 2012 11:47

Nu ska ni få veta något otroligt intressant, så håll i hatten!

Jag tycker om banan, men jag kan bara äta en halv. Efter den där halvan känns det som att det växer i munnen på mig och jag kan inte fortsätta (jag antar att ni hajar varför utan att jag behöver gå in på mysiga detaljer?). Detta har jag iallafall alltid tyckt varit skumt. För några veckor sedan pratade jag med min pappa och vi kom in på detta med bananer och han berättade att det är samma för honom (fast han väljer då istället att inte alls äta banan). Sedan kom detta ämne också upp när jag pratade med min mamma och hon berättade att det är samma sak för henne! Så jag fick uppenbarligen inte bra banan-gener. 

Men min fråga kvarstår, varför blir det på det här viset? Jag skulle vilja äta en hel!

Av Hannah - 13 juni 2012 15:58

Jobb, träffar, möten, planer, middagar, kalas, bakning, städning, färgning av hår, klippning och andra funderingar kan uppenbarligen leda till världens migrän.
Så passa er.


Nu försöker jag samla upp bitarna av mig och limma ihop de med extra hårt superlim så jag håller ihop resten av denna vecka iallafall så att alla planer går som planerat. 
Och nej, allt är inte pest och pina fast jag är duktig på att, just i detta nu, få det att låta så. Men jag ser fram emot alla planer, men det kanske blev lite mycket på en och samma gång? Aja.

Bättre planering nästa gång! 

Ovido - Quiz & Flashcards