Alla inlägg under augusti 2012

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56


    

Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är

vacker

min blivande man!


 

Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!

 

Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmousse varvat i lager med färska hallon på toppen, och jag säger då bara det. Jösses amalia!



Sen var det valborgs och detta firades hos min näst äldsta bror med brasa och grillat.



   

Det var kallt och jag var lite tokig (som vanligt).


 

Före bild.


 


Efter bilden. FINASTE bordet i världen (och sambo på köpet! ;)) <3






 

Sen blev jag firad lite tidigare än min faktiska födelsedag för att pappa och hans fru skulle till fjällen. Kan ni gissa vad det var i paketet? Rätt! Ett fiskespö som gjorde en Hannah mycket lycklig.


Sen så skulle det bakas inför kalas. Här gjorde sambon små "korvar" och jag skrattade som en tok.



   

Tur att det flöt ut och blev fina. Hihi.

 

Och dessa var farligt goda med en massa massa chokladbitar i.


 

Och jag fick fylla mina fina kakburkar.

 

Så här blev resultatet på chokladkakorna (läs två bilder ovan).

 

Min fina sambo kan baka!


 

Jag fiskar!


 

Till och med vatten smakar som godast i kosa ute på vattnet.

 

Vi försökte göra en 'zorro-mask' i farten.


 

Och fint väder (stundvis iaf) hade vi.


Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång.

Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man ligger så långt bak? Huja. Haha.

Ovido - Quiz & Flashcards