Alla inlägg under april 2010

Av Hannah - 27 april 2010 20:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Hannah - 25 april 2010 21:24

Jätte, jätte, jätte, JÄTTE fin helg. Myspys var det verkligen.

Det kommer ett mer detaljerat inlägg om det, med bilder och allt.


Nydligen tränat.. åh vad det var längesen sist. Känner mig väldigt otränad och tjock just nu. Hujja! Men men, nu har jag varit super duktig!

   Efter bussresan idag så kikade vi in på Åhléns där jag köpte mig en mascara, ansiktsscrub och en ansiktsmask.. tänkte duscha nu och scruba mig ordentligt så man känner sig som ny. Härlig känsla, nytränad och nyduschad blir fräscht :)


Som sagt.. det kommer bilder och mer detaljer om helgen för er nyfikna ;P

Av Hannah - 18 april 2010 15:28

Läste just något intressant. 


"I traditionell japansk kultur var nacken (unaji, på japanska) en av de få kroppsdelar som inte kvinnan dolde och därför upplever många japanska män kvinnans nacke som mycket attraktiv."


Fanns en bild också på en geisha som hade målat/sminkat sin nacke. Jag kanske borde ta och måla min, tatuera kanske till och med. Ge den lite kärlek så att den blir glad och bättre.

Av Hannah - 10 april 2010 15:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Hannah - 10 april 2010 15:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Hannah - 8 april 2010 12:14

Helst av allt hade jag velat ta det lugnt. Dricka en kopp kaffe, redigera bilder, skicka bilder, lägga upp bilder, ligga i soffan på spikmattan och se HIMYM. Men nu hinner jag inte med nånting för att jag ska dra till Step In och träffa en dude där som ska hjälpa mig med min nacke och rygg. Visst, det är ju skit bra! Men usch vad jag önskar att tiden hade varit imorn istället eftersom att jag har ont i huvudet.. är tung och trött. Aja, jag får väl göra det imorn eller bara senare ikväll..

när jag hade gjort det kommer det mer updates, med bilder också :)

Av Hannah - 2 april 2010 14:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards