Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Helst.

Av Hannah - 8 april 2010 12:14

Helst av allt hade jag velat ta det lugnt. Dricka en kopp kaffe, redigera bilder, skicka bilder, lägga upp bilder, ligga i soffan på spikmattan och se HIMYM. Men nu hinner jag inte med nånting för att jag ska dra till Step In och träffa en dude där som ska hjälpa mig med min nacke och rygg. Visst, det är ju skit bra! Men usch vad jag önskar att tiden hade varit imorn istället eftersom att jag har ont i huvudet.. är tung och trött. Aja, jag får väl göra det imorn eller bara senare ikväll..

när jag hade gjort det kommer det mer updates, med bilder också :)

 
 
Ingen bild

Carro

11 april 2010 11:18

fan vad cooolt du hade redigerat den bilden på mig (spegelbilden) Det var verkligen annorlunda och tufft. Puss

 
Ingen bild

carro

11 april 2010 11:19

Sen måste jag ju även tillägga att jag är glad att vi umgås mer än tidigare, för ju mer tid tillsammans det blir dessto mer lycklig blir jag också. Lile u alot. PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards