Alla inlägg under maj 2010

Av Hannah - 28 maj 2010 07:21

Låt mig orka. Låt mig ha roligt. Låt allt gå som det är tänkt. Låt oss alla ha roligt. Låt oss slippa oväder. Låt oss slippa svammel. Låt oss skratta. Låt oss njuu-uta.

Av Hannah - 20 maj 2010 07:08

Jag behöver inte berätta min historia. Det finns ingen som behöver veta. Jag vet det jag vet och jag bär på det jag bär. Så är det. Inga ursäkter, inget försvarstal och ingen förståelse.

Av Hannah - 13 maj 2010 13:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Hannah - 8 maj 2010 15:37

Igår var jag jätte glad, hade världens lyckorus i hela kroppen och var väldigt kärleksfull.

Idag sov jag totalt 12,5 timmar istället för 6-7 timmar som jag brukar. Ställde om dygnet med ca 6 timmar och mår alltså skit idag. Dessutom så hade jag tänkt kliva upp ganska tidigt så att jag inte behöver stressa. För idag är det nk-plugg som gäller och imorn blir det att köpa en present åt syster och sen åka på kalas hos henne.

Men idag blir det att stressa ändå och jag är så jävla sur. Sur på mig själv för att jag gör så här.. min nacke är också skit sur på mig. Det känns som att den är 5 centimeter kortare idag pga att jag sov så länge, det gillar den inte.. inte alls.

Jag är hungrig, äcklig, skakig och har ont i huvudet och nacken. Jävligt kul när man vet om att det är ens eget fel och att det hade varit oerhört enkelt att undvika.. Och ändå så blir det såhär varenda lördag, för jag orkar inte ta mig upp tidigt när jag vet att jag inte måste för att åka till skolan. Min nacke, mitt huvud, min mage och mitt samvete säger USCH på mig. Usch usch usch och fy fy fy.

Ovido - Quiz & Flashcards