Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Satanigatan

Av Hannah - 7 mars 2012 14:23

Nu gör jag det igen. En snabbis bloggis! För jag tycker egentligen kanske inte har jag har den tiden att sitta här och skriva om saker jag har gjort och ska göra istället för att faktiskt göra de. Haha.


Men! I onsdags, skrev jag matteprov och det kändes ganska bra, men jag gav upp på två tal då jag blev trött, hungrig och gjorde allt bara mer och mer invecklat.

Efter skolan gick jag förbi dollarstore och inhandlade lite 'bra att ha'-grejer och två supersuper fina ryamattor. Och på väg hem så kände jag verkligen av smaken av det sura äpplet över att inte ha ett jädra körkort och en jädra bil. Morr morr morr. Men, hej! Jag tänker ju på miljön! Host host host.

Envis som jag är så kånkar jag hem mattorna ändå och tänker "jag är ju självständig ändå!", för det är ju det som räknas i slutändan har jag hört? Host host host.

MEN MEN MEN! Det var iallafullafall så jädra värt det i slutändan för satanigatan vad fint det blev! Och nu är jag verkligen kär i vårt mysiga sovrum!



  Ryamattorna jag skulle ha oavsett vad. Träningsvärk har väl ingen dött av? ...Hoppas jag...

Och titta vad man kan använda en tygpåse till! Det visste ni inte va?! Hihi.

 

En tom, supersnygg vas är väl ingenting mot en supersnygg vas med en supersnygg VIKT origami tulpan. Ja, självklart har jag gjort den själv! Vad annars?

 

Varför fotade hon den här pallen? 

Ja det kan man ju undra.

Jag vet, och det är för att den berättar en historia och jag tror inte jag kommer få behålla den i detta skicket för min söta man.

 

Varför fota denna då?

Ja det här är en väldigt kär ägodel som jag har fått i ärv!

 

Och så här blev det då till slut, men förresten! Det är ju inte färdigt. Det ska dit sängben, tavlor och ja lite mer smått och gott. Men fasiken i fasan vad jag är nöjd! 

Och självklart är jag ju superHannso så under tiden nu har jag ju såklart börjat piffa mer i hallen och gästrummet osv osv! Men det kommer det ett annat inlägg om. (Ont om tid i dagsläget, JA)


PIS! 

 
 
Ingen bild

Carro

13 mars 2012 19:34

ååååhh så himla mysigt det blev i sovrummet, nu känner jag att jag måste komma förbi mycket snart och se allt!!! <3
riktigt fint!! Puss fin.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards