Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Hannah - 5 mars 2012 15:06

Jag finner inte riktigt någon ro idag märker jag. Jag vankar fram och tillbaka och kan inte bestämma mig.

Jag behöver nämligen räkna matte. Jag hade ju egentligen ett prov, men då åkte jag på magsjuka så då får jag plugga nu och förhoppningsvis göra bort det mycket snart så jag inte hamnar så långt efter.

Men, nu är det ju så att vi var på ikea ett gäng i lördags och då handlade jag mycket härliga saker som jag gärna vill få på plats. Och så behövs det verkligen städas. Ordentligt. Badrummet, dammtorkas, skuras och dammsugas. Ja hela kittet. Kanske en fönsterputsning nu också när det är varmare. 

Disken tittar också på mig från köket. 

Så jag går och gör 4 tal i matteboken. Går och plockar i nånting. Gör 3 tal. Plockar. Ja, ni förstår.


Ikeatrippen var för övrigt underbar! 

Fan vad roliga, härliga, underbara människor det finns på denna planet. Och de finns i MIN närhet. GILLA!

Jag tänkte snabbt skriva upp höjdpunkterna och sedan (när det finns mer tid) gå in mer på detalj och förklara och lägga in lite bilder.

Men vi tar det steg för steg då tiden är knapp och matteboken morrar åt mig nu till och med.


-Lady gaga

-Tut tut tut

-Alla skratt och leenden

-Den pamp(iga) lamp(an)

-Missade såklart 3008 saker efter vägen inne på ikea


Och tre pytteynka minus

-Påslakanen fanns inte

-Började känna av utrymmesproblem

-Skorna fanns inte


Hörs snart! 

Pis!

Ovido - Quiz & Flashcards