Alla inlägg under oktober 2009

Av Hannah - 20 oktober 2009 19:55

Jag är tydligen en mäster-kock! Att jag inte har insett det förrän nu, skäms på mig. Lagade just en skaldjurspaj (och ja, jag var skeptiskt och trodde att allt skulle gå åt pipan) men gudars så gott! Mums mums. Sambon diggade den också starkt och det gör mig glad.

   Just nu är det mycket i skolan.. eller vänta nu, varför skriver jag "just nu" när det är mycket hela tiden? Detta är mitt sista år och nu gäller det att visa vad jag går för så att jag kan få ett bra slutbetyg! Så att jag kan bli chefernas chef eller läkarnas läkare. Hoho! Jag måste säga att jag är duktig, känner mig otroligt stolt över min insats.. och det får man vara. Hihi.

   Det är mycket som händer runt omkring mig nu också kan jag ju lova. Har många kära vänner runt mig som inte riktigt mår så bra, så jag försöker vara där och stötta så mycket jag bara kan. Tyvärr kan jag inte vara där lika mycket som jag hade velat eftersom att jag måste samtidigt fixa skolan, men jag hoppas att de tycker att jag är en bra vän ändå och att de förstår mig. Och jag hoppas att de vet att jag älskar dom! Allihopen.

   Nu ska jag gå och läsa ut boken The Kite Runner, en bok jag varmt rekommenderar. Den berör en och öppnar ens ögon. Så ha det bra alla där ute. Och kom ihåg att andas ;)

Ovido - Quiz & Flashcards