Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Glad glad glad.

Av Hannah - 14 mars 2012 16:11

Hur glad blir man inte när man har en egen liten vårsol? En fin strålande sol vid namn Carolin.

Hon ringde mig idag, fast vi var med varandra väldigt länge igår då vi var en hel dag i Luleå och strosade runt. Där åt vi lunch, pratade, köpte lite bra-att-ha saker och ganska många bli-glad-av saker. Det bästa var att vi hade ingen tid att passa utan vi hade hela dagen till oss själva och vi gick in i alla butiker vi ville och tittade på allt vi ville titta på. 

Men så ringer hon idag, med ett leende på läpparna som smittar av sig och med kloka ord och roliga tankar. Jag älskar denna flicka och jag önskar henne all lycka som finns. 

 
 
Ingen bild

Carolin

14 mars 2012 21:51

DU ÄR SÅ JÄVLA FIN. dunk dunk vad hjärat gör snurr när jag är med dig, -du är en fantastisk person och jag är lyckligast i världen att få ha dig som min vän. Älskar dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards