Alla inlägg under oktober 2011

Av Hannah - 29 oktober 2011 12:44

Sitter med en kaffekopp i min hand och njuter av denna underbara lördagmorgon.

En härlig morgon med mycket mys. En mycket mysig framdukad frukost vid bordet. Och "duckerna" (änderna här utanför mitt fönster som jag ser nästan varje morgon) var och hälsade på igen.


Igår var pappa här igen och hjälpte med diskmaskinen, åh det blir så fint! Och åh, han är så snäll!

Längtar som attans tills de kommer och hjälper oss att koppla in den. Skönt skönt skönt för mig och min lilla nacke.


Ikväll är vi inbjudna på tacokväll hos systeryster och hennes pojkvän och det ska också bli mys.

Av Hannah - 17 oktober 2011 10:43











   Han fick massor med gratulationskort.


   Pappa och Inger kom med rosor, kort och mer kort, presentkort och mer presentkort eftersom det hade hänt mycket sedan vi sist sågs.


   En rolig present av min mor.


   Vackra prydnads- och/eller julgranspumlor.


   Han fick en finfin kokbok som vi redan har gjort flera recept efter. Mums mums!


  Saker att dricka är ju aldrig helt fel.


 

En superfin blomma med en superfin vas fick vi av min äldsta bror och hans sambo.


  Detta roliga spel fick Nils (och jag) av min syster och hennes pojkvän.

Man tar på sig mössan med vikingahorn på och sedan kastar man ringar på hornen och beroende på vilket horn man prickar så får man olika poäng. Hahaha! Sjuk(t rolig) humor!


(Älsklingen fick också ett roligt glas och två tröjor som tyvärr inte fastnade på bild.)

Av Hannah - 11 oktober 2011 22:19


   Vatten kan också rinna.


   Regnig och dyster.


   Och, ibland, när man lyckas fånga Den Där Bilden, som får det att tåras i ögonen, då måste man märka den överdrivet tydligt så Den inte försvinner från hjärtat. 

Ovido - Quiz & Flashcards