Alla inlägg under maj 2009

Av Hannah - 18 maj 2009 08:51

Solen är här, nästan sommar nu! Wiie. Tyvärr så följer ju pollen med vår och sommar.. lite jobbigt, men hallå! Solen är ju här och då är man glader! Hih. Har legat och glassat lite i solen och blivit liiite brun.

   Skola idag, efter två veckors sjuktid för nacken. Känns lite jobbigt faktiskt. Alla kommer fråga mig hur det är, vart jag har varit osv.. och när det är ont och jobbigt så blir man lite nere av alla frågor, men man får väl hoppas på att de frågar av medkänsla och inte för att dissa ner mig. Mycket funderingar och frågor som jag förhoppningsvis kommer få svar på idag. Tungt. Och det värsta är att jag inte har en vattenfastmascara. Haha.

   Har fått en ny mobil av min morfar. Den är helt okej, väldigt clean och nu kan jag ta emot mms igen.. och framförallt är batteriet jätte bra! Hah. Tack morfar, den behövdes.

   Ajja, nu ska jag ta och göra nånting viktigare.

Piis. 


Hoppas, hoppas, hoppas.


Ovido - Quiz & Flashcards