Alla inlägg under februari 2008

Av Hannah - 8 februari 2008 12:35

Lyssnar på musik och gör sig i ordning. Senare idag ska vi åka hem till sambons föräldrar och köra skoter, grilla lite korv och myspysa. Ska bli riktigt skönt. Är som en helt annan värld där ute, som att åka på spa och bara ta det lugnt. Hans familj är verkligen underbar. De är så snälla och blir alltid så glada när vi kommer och hälsar på. Man känner sig uppskattad och definivt omtyckt. Jag önskar att det kunde vara så åt andra hållet också. Samtidigt förstår jag varför det är som det är. Mycket jobb (för mycket jobb) och andra saker. Önskar.

Systeryster kommer hem till stan idag. Jag hoppas verkligen att jag hinner träffa henne en stund i helgen innan hon åker tillbaka. Helgen är nämligen fullbokad med besök, shopping, tvättstuga & jobb, men nånstans ska väl hon få plats? Får klura.


It´s our fate

Av Hannah - 7 februari 2008 14:22

Har varit duktig idag och städat. Ni vet på dom där ställena man aldrig städar som bakom spisen, i spisen, ovanpå skåp osv. Blev riktigt fint. (Och JA jag tog det lugnt med tanke på ryggen och JA pojken hjälpte till. Oroa er inte)

    Nu sitter jag och väntar på att kompisen ska komma förbi och underhålla mig, är ganska uttråkad och när man är uttråkad blir man lätt väldigt trött. Tro mig, pojken ligger just nu i sängen och nannar kudde eftersom att han är uttråkad, (kan ju även då bero på att han har vart vaken länge, sovit lite och även jobbat mycket denna vecka) men men. Hih.

    Det händer inte så mycket alls just nu faktiskt så jag vet inte vad jag ska skriva om. Jo! Jag börjar jobba igen på söndag! Äntligen. Har varit sjukskriven så himla länge nu så det känns jätte bra. Nu är det ju bara att hoppas på att jag får bli helt frisk och vara helt frisk länge också. Inge sjukdomar till Hannso. Please!

    Nej, nu ska jag ta och dricka ytterligare en till kopp kaffe och vänteliväntvänta på Annanpannan.

Peace. 

Av Hannah - 7 februari 2008 10:44

har hittat hit. :)  Ajja, skriver mer senare. Nu ska jag fortsätta pyssla och dona.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards