Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Glad : )

Av Hannah - 29 juli 2009 23:22

Idag var Anna-gumms och Elias här och hälsade på. Det var jätte trevligt.

Först var Elias lite blyg, sen gosade han lite med mig, sen vart han väldigt nyfiken och sprang runt och tittade på allting, sen fick jag mig en puss, sen blev han lite tjurig (inte av pussen.. hoppas jag?) Så härligt att se att han utvecklas hela tiden och jag är fruktansvärt glad över att få vara med om det.

Elias avslöjade dock smutsen på golvet och min inte så rena spis, så fort de hade gått tog jag tag i det så nu är det klart. Jag måste ju vara den enda i hela stan som faktiskt tycker om att städa. Jag älskar att gnugga och skrubba och sedan se slutresultatet. Att det skiner på bänkarna, gnistrar om spisen och att det lyser RENT. Det bästa är flyttstädning.. (Fast när man är klar då vill man ju inte flytta iofs. Haha) och när det är riktigt riktigt sandigt och skitigt på golvet så att man hör när det rasslar i dammsugarslangen. Haha.. jag är knäpp, jag vet. Men det bjuder jag på!

   Har förresten börjat följa Lost nu (är seg och sen, jag vet), men den är ju faktiskt riktigt bra. I slutet på varje avsnitt så händer det något spännande så att man måste fortsätta att se nästa, och nästa. Stör mig dock på att det inte känns så realistiskt. För om jag skulle hamna på en liten ö nånstans i ingenstans så skulle jag nog efter ett tag ha ganska mycket kroppshår lite här och där. För jag menar, vem skulle inte?? Hah. Men i serien.. ooh no! Alla är nyrakade och en del har till och med smink. Haha. Sen så finns det vissa karaktärer som jag stör mig på.. men men. Annars är den faktiskt bra.


Äh! Nog för idag. Nu är det sängen.

Byes

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards