Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Hannah - 24 juni 2009 09:23

Nu har det hänt mycket sen senast (igen).

Sambons förra jobb hade fest, de firade 30 år. Så vi vart inbjudna, eller rättare sagt de fyra som senast blev uppsagda (pga finanskrisen) blev inbjudna. Självklart for vi, med en blomma i högsta hugg. Vi hade jätte trevligt. God mat, mysig underhållning. Åh. De är så trevliga där, alla med leenden på läpparna och otroligt vänliga. Än en gång, tack för att vi fick komma.

   Eftersom att vi for på denna fest så flyttade jag lite på min födelsedag, men det blev ändå en underbar dag. Så många gäster i mitt lilla krypin, det var riktigt underhållande. Fick jätte fina saker. Tack igen.

   Självklart så blev det ju att fira pappa också, men han flyttade också på sin födelsedag eftersom att han jobbade. Trevligt hade vi där också. Jag fick också en present på hans dag. Bror och hans tjej hade tagit med en finfin present från USA. Wiie.

   Midsommar får jag ju inte glömma att nämna! Husfest. Samma plats, samma folk (nästan) och samma pyssel och knep (nästan). Allt enligt traditionen som nu är inne på sitt tredje år. Vi hade riktigt jäkla skoj! Finns så många minnen som kommer hänga med, men jag kan ju nämna en del. Roger Pontare, nostalgitrippen, den guldfärgade midsommarstången och marschmallows-choken.


Nu ska jag dricka lite kaffe i väntan på att finie vaknar och ringer mig. Hoppas på kaffe/te och en massa mys i solens underbara sken och värme idag och i flera dagar fram över.


Jag håller dig hårt.

Ovido - Quiz & Flashcards