Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Hannah - 2 mars 2010 18:43

Helgen blev bara bättre. Carro och jag styrde ihop spontant umgänge, som är det bästa. Vi pratade väldigt mycket, fick uppdateringar, delade skratt, drack kaffe, upptäckte äckel-sur-vatten, åkte bil, hamnade i Sävast hela två gånger och vi sjöng singstar (och det var jämt och väldigt kul). När hon hade åkt hem fick jag höra att mina ögon såg klara ut och att jag skimrade. Me like!

Detta blev den bästa helgen på otroligt länge och det behövde jag verkligen.


Idag blev jag utskriven från sjukis och hade med mig många från familjen som fick veta hur allt ligger till. Det känns otroligt skönt för att nu kan de förstå mig och ha överseende med vissa saker. Bra skit.


Nu innebär det en massa träning för mig, psykiskt mesta dels och detta tror jag kommer bli ganska tungt eftersom att jag måste bryta ett mönster jag har levt i hela mitt långa liv. Men med vilja, andningspauser (en massa) och ett fint stöd så är jag säker på att jag kommer att fixa det.


-"Du är klok och duktig"

Ovido - Quiz & Flashcards