Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Torsdag, lediga torsdag!

Av Hannah - 17 november 2011 11:33

Och jag bara bloggar och bloggar. Vad har hänt med mig på senaste? Jo! Jag har en terori och det kan ju vara så att på senaste så har det hänt mycket positivt och det vill jag verkligen trycka på just nu också.


Igår blev det att skriva ut en massa massa konstverk som nu pryder hallspegeln och sovrumsbyrån. Detta är ju dock bara början då jag vill få tag i fotopapper innan jag skriver ut mer för att det blir otroligt mycket snyggare på fotopapper. 

Och jag förstår att ni vill se bilder, men jag vill inte fotografera innan det är "färdigt" och när det är "färdigt" så kanske jag har fått för hög integritetsspärr så att jag ändå inte fotograferar det. Ja, ni märker väl. Haha. 


Idag skulle jag på möte, men eftersom att jag var på möte i tisdags och ska på ett imorn så behövde jag inte gå på det idag. Skönt med en ledig dag som man inte visste om. Då kom kreativiten flödande igen och det tackar jag för!


Nu blir det att fylla på kaffekoppen igen och se vad jag vill sysselsätta min dag med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards