Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Kök - CHECK!

Av Hannah - 8 december 2011 10:14

Köket är nu tapetserat. Morgonen efter det var klart smög jag mig upp och kikade på vårt finfina kök och sedan smög jag in till älsklingen och viskade "vi har världens finaste kök du och jag".

Nu är vi i vardagsrummet och donar på och snart hänger vi tapeterna där inne också.

För på fredag, då kommer JULGRANEN. Ska i år, för första gången sedan jag flyttade hemifrån, ha en riktig julgran. Det känns helt ofattbart underbart!

Annars då?

Ja, just nu är det jobb, måla, fixa, sy och sova som gäller.

Och både jag och älsklingen är ganska stressade och trötta. MEN, efter vardagsrummet så blir det bara en massa mys och en lång lång paus från målning och tapetsering.


Nu ska jag ta och sortera lite tvätt och så tänkte jag ringa en vän.

 
 
Ingen bild

Vendela

9 december 2011 11:45

Hejsan,
vad härligt med nytapetserat. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards