Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

-20 grader.

Av Hannah - 9 januari 2012 11:19

Ja, nu får vi igen för allt vårt gnäll om en vinter utan snö och utan kyla. Pang! Small det till och nu är det 20 minus ute. Hannah är en kall fjant som gömmer sig under fleecemorgonrocken helahela dagen.


Hallen ja! Den är klar nu.. alltså färdigtapetserad. Så nu är det bara att sätta ditt krimskramset så kommer den bli så fin så fin!


Påbörjade min "nya" idé (är väl en liknande idé jag har använt mig av tidigare) kring tennarmband och det tror jag kommer bli gode fint!


Idag blir det att ringa lite samtal och även fixa lite i hallen. Och så tror jag att jag ska ta och varva L.A Noire också.


Ha det bra och frys inte fast.

 
 
Ingen bild

Carro

13 januari 2012 09:05

ska bli så mysigt att få se vad ni skapat i erat hem med nymålade köksluckor, tapeterna ska bli jättemysigt att få se imorgon. Sen när du får lägga upp allt personligt du gör på väggarna kommer det bli som en stor enda fina dröm. PUSS FIN

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards