Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Hannah - 21 februari 2012 09:26

Allt jag ville var att sova, men nej då!


Klockan tickade på allt närmre och närmre, snart skulle den ringa. Den fina sången "Marry song" med The band of horses skulle snart väcka mig. Jag visste, jag visste.


Älsklingen väcker mig och frågar vart nånting är. (Och det här förstår jag. Ska han i väg och jobba och jag har lagt undan nånting som han inte hittar och måste ha till jobbet så okej)


Jag vaknar för att ett fordon backar och det ljuvliga ljudet "biiiiiiip biiiiiiiip" tränger sig in genom fönstret.


Jag vaknar av att någonting smäller.


Jag vaknar för att jag drömmer konstiga drömmar.


Jag vaknar av att jag själv andas ut genom munnen och det låter ungefär som en groda kväker till.


Jag vaknar av att de bara måste måste måste skotta av taken kl halv åtta på morgonen.. Just utanför mitt fönster.. På taket ovanför min skalle.. Jag menar, det KAN inte vänta till klockan tio? Elva?



Jag  h a t a r  stan!

Ovido - Quiz & Flashcards