Alla inlägg den 2 april 2008

Av Hannah - 2 april 2008 12:26

Idag körde jag ett yoga-pass. Hade inställningen "Äh, lätt som en plätt. Bara stå och se dum ut ett tag". Det visade sig att det är lite mer än så. Vissa ställningar är riktigt svåra att hålla. Jag vart helt slut, men jag klarade av ett helt pass och det gör mig nöjd.

Jag hann göra bort alla större ärenden igår så idag blir det en lugn dag med lite pyssel. Har fått en fix idé som går ut på att byta ut alla små saker i lägenheten som kuddarna i soffan och ljusstakar m.m till mer färgglada nyanser. Nu när våren är på väg så vill jag ha mer färg i lägenheten, färger som bringar lycka, energi och glädje-skutt. Kanske måste köpa nya saker eller så fixar jag det själv med lite knep och knåp-trix. Det är jag ju väldigt duktig på.

Ser fram emot inflyttningsfesten på lördag med tema hårdrock. Måste ringa runt och leta kläder och accessoarer så jag har den perfekta "looken". Haha. (Jag kommer se ut som ett fån)


Let's live in the moment just this time, could we?

Ovido - Quiz & Flashcards