Alla inlägg den 3 april 2008

Av Hannah - 3 april 2008 08:52

Vaknade idag kl 8. Känner mig utvilad och pigg. Lite irriterande bara att nacken och ryggen krånglar idag, men det kommer väl antagligen från yogan igår.

Idag ska jag vara med A, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Kaffe och surr blir det då garanterat. Innan jag ska dit måste jag komma ihåg att ringa sjukhuset, måste få en ny tid eftersom att jag missade den förra. (Det är inget allvarligt, så lugn)


Äntligen har jag fått lite kommentarer också på min relativt nya blogg. Glad glad. Har också märkt att de flesta bloggar på blogg.se, men jag tänker inte ge med mig. Jag ska stanna kvar på denna sida för jag diggar den stenhårt! (smygreklam) Haha.

    Aja, nu ska jag kila in i en dusch och därmed sätta fart på denna dag.


-Låten som strömmar genom högtalarna dagligen är Anberlin - The Feel Good Drag-


Wonderful life


Ovido - Quiz & Flashcards