Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Tidsfördriv = blogga

Av Hannah - 25 juni 2009 11:18

Kan passa på att skriva lite här i väntan på att få gå ner i tvättstugan. Känns lite ruttet att man har tvättstuga idag när det är strålande sol och 25 grader i skuggan. Suck. Aja, det är ju bara en maskin.. jag får skynda mig lite.

   Jag hade hur trevligt som helst igår och det blev solande och mys med en kaffekopp så som jag hade önskat. Alltid roligt att vara med dig, vännen. 

   Jag ser fram emot Boden Alive, det ska bli skoj att dra ut på lite äventyr men denna gång blir det lugnt. Haha. Och jag hoppas att det blir på fredagen som det blir partaj för då känns helgen mycket längre.. i och för sig har jag helg hela tiden nu fram till i augusti, men sambon uppskattar det och jag uppskattar att jag och han kan hitta på mer saker utan att han behöver tänka på att komma i säng tidigt. För snart är det dags för ett riktigt tjolabaloo-äventyr!

   Det är kul att se hur mitt humör förändras beroende på vädret. Sol = överlycklig. Regn = nedstämd och huvudvärk. Åska = rädd och huvudvärk. Snö = trött och koma-troll. Hah. Men nu är jag överlycklig och jag tackar solen för det! (visst ligger det säkert i andra saker också, men men)

   Blev inget jobbande för min del åt företaget som det var tänkt att jag skulle jobba åt. Skönt. Skulle ha fått en crap-lön och dessutom varit tvungen att jobba ihjäl mig för att en få en crap-lön. Inte värt det, det sa till och med mina vänner och framför allt min familj. Och när min familj råder mig att neka ett jobb, ja du.. då är det allvarligt. Haha.


Nej, nu tog det slut på tankar.. de vandrade iväg åt andra håll så det var allt för idag.


"I want to spend my life to find the answer of my heart"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards