Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Smärta

Av Hannah - 22 februari 2010 10:08

Jag är en mästerkock! Nej, just ja.. det var i förra inlägget, eller hur Carro? ;)




Jag är less. Jag är less på att min kropp inte lyder mig och gör som jag säger. Jag är less på att mitt liv är "on hold" för att min kropp inte vill vara med i matchen. Jag är less för att mina vänner och min familj kommer i kläm. Jag är less på att min s.k "fritid" inte existerar längre. Jag är less på att inte ha någon kraft och ork längre och jag kommer knappt ihåg hur det känns att ha energi. Jag tror aldrig att jag har varit mer less, nånsin. Har just knaprat några tabletter för att ens kunna ta mig till skolan, och nu är jag lustigt nog hög och illamående. Jag måste verkligen få tag i nå andra tabletter, detta funkar ej. Och skola + tabletter känns inte som en bra kombo, men vad har man för val?

Imorgon drar jag till sjukhuset och försöker få svar på en oändligt massa frågor. Och kommer att få svara på en oändligt massa frågor.. Tisdag, onsdag, torsdag, måndag och tisdag.

Nu ska jag kila mot bussen och se om denna dag går att klara av.


Kul att inse, med ytterkläderna på, att man började 8.30 idag och inte 12.15 som man trodde. Idag var det en övning inför högskoleprovet på skolan och inga lektioner. Så jag har alltså peppat mig och gjort mig i ordning för ingen anledning alls.. eftersom att jag har missat hela dagen. Kul att man brister i tårar över detta. Vad ska jag skylla på? Smärtan? Att jag är hög? Eller helt enkelt att jag bara är sjukt sur, arg, förbannad och LESS?! Kul att närvaron stiger till skyarna. Fuck fuck FUCK fuuuuuu-uuuck!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards