Alla inlägg den 3 april 2011

Av Hannah - 3 april 2011 14:29

Satt hemma och knåpade lite och då kan det bli så här.


  Kongobandet som jag uppfann.


Sååå nöjd med detta halsband. Jag är ganska svartvit av mig. 



  På lördagen träffade jag Carolin (och hennes katt Mojo).

Vi gick på stan och kikade på saker och ting. Jag hittade ett par jättejätte fina kängor som jag vill ha. Behöver bara få tag i 800 spänn först...

Jag fick två stycken otroligt fina hårspännen av Carolinfin. Ett satte jag genast i håret och det andra fick pryda min fina lilla väska som blev finare.

Carolin och jag hade mycket att ta igen eftersom att det

var ett tag sen sist vi sågs.

Vi drack kaffe, käkade nudlar, njöt av underbar mörk choklad med apelsinbitar i, pratade, skrattade och myste.

 


Ovido - Quiz & Flashcards