Direktlänk till inlägg 11 april 2008

Väntat för länge med att blogga...

Av Hannah - 11 april 2008 15:21

Nu har det hänt mycket sen jag sist bloggade. Varför väntar jag så länge med allt? Hah.


Hårdrocksfesten var riktigt lyckad. Självklart blev det spya, slagsmål, annat gorm och det kom även folk som inte var bjudna men hallå! Det är ju de som är fest! Eller?

    Jag såg värst ut med mina fejk-tatueringar, ringar och min fina metallica t-shirt. Men sen! Då kom Johanna, Emma och Sara och dom såg då faktiskt värre ut än vad jag gjorde. Dom körde med "80-tals rock". Haha.

Har inte så mycket annat att säga om denna kväll än att jag är glad över att jag blev bjuden.


I onsdags var jag med om en bilolycka. Vi körde in i en bil som svängde ut mitt framför oss. Det var inget allvarligt, gick bara 40 km/h men jag kan lova er att jag har aldrig nånsin varit så rädd i hela mitt liv. Jag fick världens chock (adrenalin, rädla, skakningar och en massa massa tårar). Nacken fick sen en ordentlig kyss, inte bra alls för en nacke som redan är trasig.

Nu efteråt är man bara glad över att allting gick bra och det var tur att det inte var vårat "fel". Han som körde ut framför oss verkar vara en riktigt schysst kille iallafall för att han ringde igår och frågade hur det var med mig.

    Ibland inser man hur enkelt man kan bli utsuddad. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards