Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Hannah - 31 augusti 2009 09:32

Låt mig få måla upp det, färgstarkt.

För det har varit en lång och hård resa för mig. Det har hänt mycket saker under denna tid, många bra och en del dåliga.

   Jag har lärt känna nytt folk, men framför allt har jag lärt känna mig själv mycket bättre. Nu vet jag att jag faktiskt kan mycket mer än vad jag trodde och jag är inte färdig än. Jag har fått ett bättre självförtroende, självkänsla, tålamod och är nu även mer förstående.

   Det har varit kolsvart och hemskt, men nu ser jag faktiskt ljuset. Det går åt rätt håll och detta ska jag klara. Utan tvekan. Jag vill och ska! Jag ser det redan framför mig. Jag har målat upp en bild i mina tankar och den är färgstark.


.. för jag ska ta studenten. Ja, fy fan vad jag är bra.

Ovido - Quiz & Flashcards