Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Hannah - 8 juni 2011 13:30


Min skapelse "Kongobandet" får ett helt eget inlägg.

Det är ett armband som du lindar tre-fyra varv runt handleden, går även att använda som ett enkelt halsband.


Det har blivit ganska poppis måste jag säga och det är ju så kul med så mycket olika färger! 


             


 


Av Hannah - 8 juni 2011 12:55

På förfrågan kommer här mer bilder på vad som skapats under den senaste tiden. Detta är en minimal del av det som skapats, tro mig, men då jag har använt mig av samma metod och endast varierat färger och pärlor väljer jag att endast ladda upp dessa.


   Mintgrönt bomullsarmband med pärlor.


   Blekrosa läderarmband med pärlor.


         Jeansarmband med fläta (denna är en äkta Hannah Granström).

Ovido - Quiz & Flashcards