Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Hannah - 28 juni 2011 19:54


  Så hääär glad är man när man ska fira midsommar!


   Här dukades lunchen upp. Sill, alltid sill till lunch på midsommar. Tyvärr inomhus eftersom att solen lyste med sin frånvaro.


   Ida var med. Och glad som vanligt och söt som få.


   Det spelades pingis i gräset.


  En spindel som ville vara med! 


  Jag älskar att gå barfota och jag gick barfota i gräset.


   Och jag låg i gräset.


   Och jag var, till och med, cool i gräset!


   Senare på kvällen/morgon blev det att traska hem. Jag tycker inte om skor så de höll jag i handen, men dock var det för mycket småsten för att kunna gå barfota.


   Vi pausade vid en liten bro och käkade jordgubbar!


   En pinne med minne. . .

Och en fot med en sko!

  

Ovido - Quiz & Flashcards