Alla inlägg den 1 december 2008

Av Hannah - 1 december 2008 09:42

sist man var här och skrev! Måste kanske lyssna på mina klagomål lite oftare. Hah.


Helgens bravader var roliga! Var på personalfest och vi bowlade och drack öl. Jätte roligt faktiskt. Jag vann en heeelsexig tshirt och sambon vann en liten glansig buckla. Synd bara att det inte var nån som ville gå ut... och synd att min tumme är två storlekar större och att min skalle numera pryds av en tjusig bula.

   Nu är det julpyntat i lägenheten, nästan färdigt. Har vart och snott en stooor och tjusig julgran iallafall! Hihi.

   Idag är det engelska- och matteprov. Fy bubblan alltså! Har pluggat ganska mycket så det borde gå bra, men jag är ändå lite skakis.. som alltid då.

Sitter och funderar på om det har hänt något mer sen sist, men jag tror det är på tok för mycket som har hänt så att jag ej vet vad jag ska skriva om.  Så därför överger jag er nu och kilar iväg mot stan/åhléns/buss.


"China Girl"

Ovido - Quiz & Flashcards