Alla inlägg den 30 december 2008

Av Hannah - 30 december 2008 09:17

Måste skriva lite snabbt här bara, har mycket att göra idag.

   Älsklingen och jag ska fara till lule och shoppa, både för vardag och nyår. Jag tror att det kommer vara mycket folk nu på mellandagsrean och det tycker Hannah inte om. Hujja. Får ta lite lugnande. Haha.

Mamma kanske ska med, beroende på hur hon mår. Hon har fått så himla problem med en tand nu igen. Stackers liten.

   Hade en underbar jul, faktiskt! Haha. Myspys mest hela tiden. Fick finfina julklappar också och jag hoppas alla blev nöjda med det som dom fick av mig. Jag fick ju faktiskt öppna julklappar TRE gånger, på TRE olika ställen (ler)


Nu måste jag verkligen kila vidare och få nån ordning på mitt underbart ljuvligt doftande men (!) bökiga hår.


Nyårsafton

Ovido - Quiz & Flashcards