Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Hannah - 19 mars 2008 13:07

Igår var dom här och fixade vårat badkar, igen. Denna gång växte det svamp under det! (Hujja hujja hujja!!!) Jag vet inte hur många av er som läser min blogg som verkligen känner mig, men min största fobi är silverfiskar. När jag bodde i Blekinge så kryllade det av såna kryp i mitt kök. Sedan dess tål jag dom inte. Fukt + svamp = silverfiskar. Som TUR var så hittade vi inga där och fanns det några så är dom garanterad döda eftersom att jag skickade dit sambon med gummihandskar, skrapor, borstar och KLORIN! (den bästa uppfinningen, ever) Så nu ska allt äckel-päckel vara borta (ta i trä).

    Nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på min japaner. Alldeless nyss råkade jag dra ner våran rullgardin så att blommorna som stod på fönsterbrädan rasade ner med ett stort brak. Blomjord överallt och mina stackars blommor gick sönder lite. Mindre skoj, men jag fick upp racklet igen. Väntar på att mamma ska komma förbi senare. Då blir det kaffe och surr! Senare ikväll kommer min älskade syster hem igen till stor-Boden då blir det förhoppningsvis umgås som gäller. Usch vad jag älskar henne och jag saknar våra syster-stunder som vi hade så många av förrut och så få av nu för tiden. Vi har blivit på TOK för gamla, gumms.

Ajja, nu blir det krubb i massor så jag slutar skaka. Hohoh.

Äntligen blev du precis "sådär".

Ovido - Quiz & Flashcards