Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Blixtar och dunder.

Av Hannah - 10 augusti 2009 19:13

Stod och gjorde kaffe när jag plötsligt hörde världens åskmuller rakt ovanför skallen, tog ett djupt andetag och försökte att inte bli rädd. "Det är bara åska, inget farligt". Det hjälpte inte mycket alls.. så jag hade tur att Anna och Elias kom just då. Då blev jag lite lugnare. Det var jätte trevligt att träffa de små busarna. Det är alltid mysigt att prata med Anna och det är alltid kul att se Elias busa runt. Jag tog en massa kort på båda två, så jag hoppas att Finy hittar sladden till kameran så att jag kan lägga upp en massa finfina bilder och skryta över vilka sötisar jag känner. Hihi.

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 21 så att jag kan få mig en tekopp på en mysig balkong med mysigt sällskap.


Åh vad less jag är på min jäkla fot. Kan den inte bli bra så att jag kan sätta fart igen? Hoppas.


Började tänka på en sak idag som stör mig och det kommer att fortsätta störa mig till nästa gång jag får en chans att göra det rätt, för mig. Tänker inte låta mig må dåligt igen bara för att jag är för snäll. Nej du. Slut med det! Så snälla, ge mig en chans till så att jag kan säga nej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards