Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

6 människor = bäst

Av Hannah - 24 augusti 2009 18:35

I helgen så hade vi en liten "fest" här hemma. Fyra trevliga människor kom förbi, drack lite, sjöng en massa, pratade och dansade lite. Jag blev väldigt positivt överraskad över att Carro & Kim kom. Det trodde jag inte, jag trodde inte att de skulle hinna, men det gjorde dom! Och sen blev det bränna för hela slanten. Det var en super trevlig kväll, men på nåt sätt känns det som att den hade blivit bättre om vi hade skippat bränna. För vi hade ju så kul här! Jag blev alldeles varm och glad inombords. Tack alla för en underbar kväll.


Idag började jag skolan igen. Sista året nu sen tar jag studenten! Och då ska hela min familj stå och heja på mig! Förhoppningsvis kanske jag får åka ett "ärevarv" genom stan med en snäll själ. Haha.

Det kändes skönt att få börja skolan igen, få ordning på alla rutiner. Det tycker jag om. Gjorde schemat idag också och det blev super bra. Trodde att det skulle bli fullsmockat men det blev till och med nån sovmorgon här och där! Ska läsa Svenska C.. det blev något nytt! Men det ska väl gå bra. Det var många nya som började detta året, hoppas att nån av dom är schyssta.. och jag hoppasatt detta året blir bättre än det förra.


Åh så svårt det är att träna samtidigt som man bloggar, nej nu måste jag fokusera! Haha.

Byebyes

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards