Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Hannah - 12 augusti 2011 21:16


  Paradiiiiiiiset med stort P.


  Poolbruden glassade som aldrig förr.


  Vi låg och tittade upp i himlen och letade figurer och djur i molnen.
Som vi så ofta gjorde när vi var små.
Vi såg en elefant, en häst och mycket mer.


  Min porslinsblomma blommade!
(Min mamma säger att det är jättesvåra att få att blomma, men min tycks trivas med kärlek och sång.)


     En firmafest hann vi också med.
Och på en del firmor kan dörrarna se ut så här.

Av Hannah - 12 augusti 2011 21:08


  Surr och kaffe blir det ofta med Den Finaste.


En dag drog vi till Säckan.

Där höll Den Finaste på att drunkna i böcker med

fina ord och fina dikter.


   

Jag brukar (i smyg) titta på Den Finaste och beundra hennes

glitter.


  Den Finaste bjöd mig på god mat och tog min kycklingburgare-oskuld!



Ovido - Quiz & Flashcards