Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Hannah - 23 augusti 2011 14:10

Jag ser ett berg.
 

Jag ser underbara minnen, fina känslor, ögonblick i mitt liv. 

När jag ser den så väcks minnena till liv om när vi var på en närliggande pub. Fyra människor. Vi mätte allihop muskler och jag vann över honom. Vi delade skratt hela kvällen tills skratten gick över till tårar.

En annan väcker minnen om sommaren och gräsets skarpa doft tillsammans med ett helt underbart hjärta.

En tredje väcker minnen om en julafton som höll på att bli pinsam men som därför blev ännu mer pinsam.


Detta berg ska jag snart göra mig av med, fast jag ej vill. 

Av Hannah - 23 augusti 2011 09:48

Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig?


Jag packar och packar.
Och när jag inte packar så städar jag.
Och när jag inte städar så organiserar jag och springer efter kartonger och dylikt.

Men oj oj oj vad det börjar bli fint nu. Eller tomt, ja det beror ju på hur man ser det (haha), men snart är vi redo att flyyyyytta! Och jag hade helst flyttat igår. Hehe.
Jag har faktiskt gjort lite nya armband på senaste också men som jag inte har haft tid att lägga upp på min sida än. Men! Gå ändå in och kika där vettja www.hannso.webb.se för det finns andra finfina grejer där!


Puss!
 

Ovido - Quiz & Flashcards