Direktlänk till inlägg 12 mars 2008

Rubrik saknas

Av Hannah - 12 mars 2008 09:38

Helgen var sådär som en helg inte ska vara. Hade fest här, men det var sjukt mycket gorm och så ska det inte behöva vara. Har inget mer att säga om helgen så vi skippar den och går in på veckan istället!

Igår var jag med C. Hon kom förbi mig och vi satt och drack kaffe och surrade om allt mellan himmel och jord. Har alltid så trevligt med dig!

    Efter det så följde jag med A på föräldraträff. Hennes sambo kunde inte följa pga jobb så jag ställde upp. PINSAMT läge. Massor med mammor och pappor överallt och så jag och A. Haha. Roligt när det var våran tur att presentera oss. "Hejsan, jag heter A. Jag och min sambo ska ha barn, inte vi! Tog med mig min kompis Hannah eftersom min sambo inte kunde komma."

Sen fick jag veta allt om hur en förlossning går till, så undrar du över något. Fråga mig! Hah.


Idag sitter jag framför datorn med en kopp kaffe i handen och gäspar. Är helt slut i kroppen efter träning och promenader.

    Trodde att jag var tvungen att gå till arbetsförmedlingen idag för att kopiera en massa papper, men det ska jag få göra imorgon istället hemma hos min bror och hans sambo. Skönt! Då kan jag ta en liten städ-dag idag istället. Wiie. 

    Nej, nu måste jag aktivera mig innan jag somnar! Ha det bra.

Icket respekterad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 22 april 2013 13:42

Jag är vanligtvis inget städfreak, men nu håller jag på att bli, tror jag.Jag älskar husmorstips och här hittade jag hur mycket som helst av en och samma produkt, nämligen ättika. Miljövänligt, bakteriedödande och jag behöver varken handskar eller mu...

Av Hannah - 6 september 2012 09:50

Det känns lite omotiverat med denna blogg just nu.Händer mycket saker som jag lägger upp på instagram och det är ju så mycket lättare att visa vad som händer med en bild än med en massa massa bokstäver och ord. Tråkigt, men sant.  ...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:56

     Vi firade 5 år jag och älsklingen. Och herregud och dra mig baklänges vad han är vacker min blivande man!   Vi åt kött, hasselbackspotatis och sååås. Det var mummelimumma!   Efterrätt; mörk chokladmousse och vit chokladmou...

Av Hannah - 3 augusti 2012 21:23

Tyvärr så har det ju blivit så att man har förflyttat sig till instagram eftersom att det är så enkelt och snabbt att fota nånting och lägga upp på en gång. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad som hänt senast. Men vart börjar man när man...

Av Hannah - 10 juli 2012 12:50

Testar blogga från mobilen o det verkar ju funka?

Ovido - Quiz & Flashcards